wtorek, 8 listopada 2011

MTV EMA 2011 – lista zwycięzców!

Witajcie kochani! W niedzielę odbyła się gala MTV EMA 2011, a zatem czas na notkę z wynikami! Zgadzam się z wszystkim werdyktami, chociaż czasami mogłabym się sprzeczyć. Co do gali - była świetna! Widać, że wszystko było zapięte na ostatni guzik. Podobały mi się wszystkie występy, ale najbardziej zadziwił mnie performance LMFAO. Oni potrafią zrobić naprawdę świetną imprezę na scenie. :) Również niesamowity był Justin Bieber, który zaśpiewał piosenkę "Mistletoe" oraz "Never Say Never". Mogę się przyznać, że kiedy śpiewał, gapiłam się w telewizor jak głupia.
Oto zwycięzcy:
NAJLEPSZA PIOSENKA -  Lady Gaga, “Born This Way”
WYSTĘP NA ŻYWO -  Katy Perry
NAJLEPSZY POP - Justin Bieber
DEBIUT ROKU - Bruno Mars
 PIOSENKARKA ROKU - Lady Gaga
PIOSENKARZ ROKU - Justin Bieber
GWIAZDA HIP-HOP - Eminem
GWIAZDA ROCKA - Linkin Park 
TELEDYSK ROKU - Lady Gaga
GWIAZDA MUZYKI ALTERNATYWNEJ - Thirty Seconds To Mars
GWIAZDA WORLD STAGE - Thirty Seconds To Mars
GWIAZDA PUSH - Bruno Mars
 NAJLEPSI FANI -  Lady Gaga
GLOBAL ICON - QUEEN


Specjalnie dla Was mam kilka występów, które odbyły się na gali (niesety niektóry mogą być złej jakości, ale niestety nie było innych :/)







Na dziś to chyba wszystko. :) Mam nadzieję, że podobała Wam się notka i jeśli przeczytaliście, proszę Was bardzo o komentarz. Podzielcie się Waszymi opiniami na temat występów oraz wręczenia nagród. To przecież nie gryzie ;)

Na koniec chcę Wam przedstawić piosenkę, którą dzisiaj zaczęłam słuchać! Moim zdaniem jest świetna. :) 
Wiz Khalifa (wykonawca tej piosenki) był nawet nominowany w kategorii "wykonawca PUSH". 

Życzę miłego czytania i oglądania! xoxo


1 komentarz: