poniedziałek, 28 listopada 2011

Nowa kolekcja CHRISTMAS! H&M

Witajcie kochani! Dawno tutaj nie pisałam, sami wiecie... dużo nauki! Nie wiem jak wy, ale ja osobiście nie ogarniam tych sprawdzianów, kartkówek i codziennych zadań domowych. To straszne! Pakują w nas tą naukę dzień w dzień. Podziwiam samą siebie i innych nastolatków, którzy nadal chodzą do szkoły.
Co w dzisiejszej notce? Świąteczna kolekcja ubrań H&M. Jeśli mnie znacie, to wiecie, że kocham tą markę. Wiem, że lubicie oglądać zdjęcia, więc mam dla Was ich sporo! Pod każdym ubraniem macie jego cenę. W komentarzach oceńcie ciuchy, chcę wiedzieć czy podobają Wam się czy nie.


kremowa sukienka 129,90 zł

kardigan 129,90 zł

kardigan 149,90 zł

kardigan 99,90 zł

sweter w alpejski wzór 99,90 zł

sweter 99,90 zł



 Sweter przewiązywany w talii 129,90 zł


sweter w sarnę 99,90 zł

sukienka w alpejski wzór 149,90 zł


wzorzysta bluzka 79,90 zł


sweter z błyszczącym akcentem 59,90 zł


Obcisła minisukienka 39,90 zł


 Podaba wam się kolekcja? Jakie ubrania wam się najbardziej podobają? Czekam na wasze opinie.
Ja uważam, że ciuchy są świetne i w grudniu wybieram się na świąteczne zakupy. Może coś znajdzie się dla mnie.  
Obserwujcie i komentujcie. :)
Pozdrawiam i życzę miłego dnia! xoxo ♥ 




3 komentarze: