piątek, 23 grudnia 2011

Coraz bliżej święta.

Witajcie kochani! Po pierwsze chcę Was bardzo przeprosić za moją nieobecność. Niestety ostatnio miałam mnóstwo nauki! Ostatnie dwa tygodnie były dla mnie tygodniami samych popraw. Sami chyba wiecie jak to jest. Na szczęście wszystko już jest w porządku i bezstresowo mogę cieszyć się świętami! Obiecuję, że będe tutaj wpadać jak najczęściej! A co dzisiaj w notce? Oj, dużo, dużo. Oczywiście moda! Już jutro Wigilia! Co ubrać do świątecznego stołu? Ja zdecydowałam się na czarną bluzkę marki H&M i jasne spodnie z Vero Mody. Oczywiście jestem kobietą i zmienię zdanie jeszcze kilka razy, ale co tam!
Chcę Wam teraz przedstawić szalenie niskie ceny ubrań w H&M! Sezon przecen zimowych uważam za oficjalnie rozpoczęty! Pierwszy na naszej wyprzedażowej mapie jest H&M, gdzie obniżki cen sięgają nawet do -70%! Wiem, że uwielbiam zdjęcia więc mam kilka dla Was! Pod każdym ubraniem macie jego cenę. W komentarzach napiszcie co wam się podoba i co chętnie kupiłybyście [o ile rzecz jasna, Wasza szafa nie jest jeszcze wyposażona w te ubrania!]
 19,90 zł, 19,90 zł, 35 zł, 39 zł
39 zł, 24,90 zł, 19,90 zł, 14,90 zł, 19 zł
39,90 zł, 14,99 zł, 79,90 zł, 79,90 zł, 59,90 zł


119 zł, 29 zł, 31 zł
59 zł, 49 zł, 59 zł


 

59 zł, 23 zł, 39 zł, 49 zł
49 zł, 79 zł, 79 zł, 59 zł
 13 zł, 29,90 zł, 9,90 zł, 25 zł
59 zł, 19 zł, 29 zł, 39 zł
 19 zł, 19 zł, 24 zł
19 zł, 9,90 zł, 15 zł
 79 zł, 79 zł, 119 zł
199 zł, 159 zł, 39,90 zł
 9,90 zł, 9,90 zł, 14,90 zł
9,90 zł, 7,90 zł
49,90 zł, 29,90 zł, 59,90 zł, 79,90 zł, 59,90 zł, 79,90 zł

49 zł, 29 zł, 39 zł, 39 zł


79 zł, 59 zł, 59 zł
79 zł, 79 zł, 49 zł



Jak podobają się ubrania? A ceny? Odpowiadają Wam takie niskie? :) W komentarzach piszcie jak zawsze swoją opinię! Uwielbiam czytać co wam się podoba, a co nie. To sprawia mi samą przyjemność!



dodałam jeszcze dwa zdjęcia butów moich marzeń! Co myślicie o tych szpilach i na dole przedstawionych zimowych botkach na koturnie? Chyba zrobię sobie prezent i zakupię jedną z tych par na Święta! Tak od siebie. Moim zdaniem, te buty są magiczne!

Na koniec chcę Wam życzyć spokojnych, zdrowych i wesołych Świąt! Dużo miłości i szczęścia! Spełnienia marzeń i co najważniejsze dużo prezentów pod choinką!
Merry Christmas Everyone! xo


17 komentarzy:

  1. Super blog :)
    obserwuję i liczę na rewanż;*
    Pozdro i Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Merry Christmas!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko mi się podoba ! ;)
    Wesołych świąt ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega zestawy ubrań!!!!!!!
    PIEKNIE!!!!!!
    blog super!!!!
    obserwuje i zapraszam do obserwowania u mnie:):*

    WESOŁYCH ŚWIĄT!!!
    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. druga bluzeczka, szósty sweterek, piąte akcesoria, pierwsze spodnie... Buty? WSZYSTKIE! ;D Uwielbiam szpilki, ale moje nóżki pogniewały by się szybko na mnie za to, że je tak męczę. Niestety, zakładam tylko okazyjnie, więc jak na razie muszę sobie odpuścić szpilki i oszczędzać na bardziej potrzebne rzeczy. A świąteczne przeceny są naprawdę korzystne, byłam wczoraj na zakupach (jeszcze przed świętami) i widziałam sporo ciekawych ubrań w rewelacyjnych cenach, niestety byłam wczoraj jako doradca siostry w kupnie zestawu na kolację. Ale wybieram się niedługo i mam nadzieję troszkę zaszaleć. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja niestety stresowo, bo mam sprawdzian już 2stycznia!:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się te ubrania. Niestety będąc tydzień temu w h&m nie widziałam chyba żadnej z tych rzeczy, a już na pewno nie w takich cenach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie rzeczy są świetne :).
    Będę musiała wybrać się na "świąteczne" zakupy niedługo :).

    Wesołych świąt! :)
    Zapraszam do mnie: http://sleepingbeauty0.blogspot.com/
    + Obserwujemy?? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. niesamowite rzeczy ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałam ci życzyć Wszystkiego Najlepszego z okazji kończących się już Świąt , wiem że trochę za późno , ale wcześniej nie miałam czasu ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty!!
    obserwuję i zapraszam ;)
    http://fashionable-alaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ja chce te wszystkie spódniczki!! i może żółte spodnie jeszcze ;p
    +obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio niby przypadkiem i z efektem nudy weszłam do H&M. Miałam nic nie kupować, ale jak to można było przewidzieć, wyszłam z bluzką. Fakt, faktem nie masz jej w swoich zbiorach, ale rzeczywiście była tania jak barszcz.

    OdpowiedzUsuń
  14. też ostatnio buszowałam w h&m i wyszłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne ubrania ;) Zapraszam do mnie w wolnej chwili ;*

    OdpowiedzUsuń