piątek, 20 stycznia 2012

Co będzie modne w 2012 roku?

Nowy rok to zawsze nowe trendy w modzie. Już teraz warto się zorientować, w czym najlepiej będzie się pokazać na wiosnę! Mam nadzieję, że jesteście ciekawi. :)

Kolory to podstawa!
Jaskrawe i różne jasne kolory wkraczają do mody. Uwaga! Łączymy je na zasadzie kontrastów! (: Mogą to być pastelowe barwy, ale możemy także zaszaleć i wybierać takie, które najbardziej rzucą się w oczy. Więc czerń, szarość, granat chowamy do szafy. Tej wiosny będzie także królować biel!






Geometria nie jest zła!
Wszystkie figury geometryczne - to coś w czym możemy się z dumą pokazać. Uważajcie na poszerzające poziome paski! Nie zawsze musicie wyglądać w nich dobrze. (: Modnie też wskoczyć w sukienki, które kształtem przypominają prostokąt ;)





Kolorowe kwiaty i owoce!
Na sam widok oblizujemy usta! Mężczyźni widząc kobietę w sukiencę w czereśnie, mandarynki lub truskawki za chwilę oszaleją! To jest w modzie!





Teraz już wiecie jakie kolory będą modne! A co do kolorów... Okazuje się, że najmodniejszym ma być Tangerine Tango! Ogłosiła to firma Pantenone, która ma naprawdę ogromny wpływ na świat mody... Kilka zdjęć dla Was. :)




A co wy myślicie o tej barwie? Ja uważam, że kolor oczywiście rzuca się w oczy, a jest to bardzo ważne. Jeśli pogoda będzie dopisywać, to z chęcią zakupię sukienkę w tym kolorze. :) AWy? (Odpowiedzi i opinie jak zawsze piszcie w komentarzach. :)


Na dziś to już chyba wszystko. Mam nadzieję, że już wiecie w co wyposażyć waszą szafę, życzę miłego weekendu, a ja jeszcze coś dla przyjemności dodam. :) 









Zayn Malik (One Direction)


udanego weekendu miśki, komentujcie i obserwujcie (odwdzięczę się tym samym:) xoxo



pytajcie o wszystko! :)

30 komentarzy:

  1. trampki w kwiatki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. wzajemnie ;>

    Zapraszam do mnie +obserwuję ;)) liczę na to samo ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. No to szykuję się kolorowy rok ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję i również obserwuję :)
    Ja doszłam do wniosku, (według pokazów mody sławnych projektantów)że na wiosnę będą królowały przede wszystkim pastele, biele i kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wpis , piękne kreacje : ))

    Zapraszam do mnie : imaginationowany.blogspot.com .
    Oczywiście obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kopytka ♥
    no to obserwujemy :>

    OdpowiedzUsuń
  7. @Emily masz racje! te kolory będą dominować w tym roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne inspiracje. ; ) uwielbiam Zayn'a. Mam do niego słabość. ^^
    oczywiście, że obserwujemy.!

    zapraszam do mnie i również proszę o komentarze.!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomarańcz bardzo na tak, na przekór zimie kupiłam botki w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się ten kolor :-). No to obserwujemy ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolory - uwielbiam! Mandarynkowy jest cudowny. Zapowiada się fajny rok w modzie! :D
    Zapraszam do obejrzenia moich stylizacji: http://violinstyle.blogspot.com/ (Najnowsza jest z rajstopami w stylu Black Milk'ów :D)
    Jeśli Ci się spodobają to dodaj mnie do obserwowanych przez Google.
    Chętnie się odwdzięczę :)
    Pozdrawiam,
    Joanna z www.violinstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolory, to jest to.

    może w końcu Polska odważy się postawić na kolor ? Oby.

    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te trampki są cudowne !
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam na rozdanie!
    http://saras-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. dziękuję za odwiedziny :)
    również obserwuję ;))
    wpadaj częściej ;p
    pzdr ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny blog ;) zapraszam do mnie ;) obserwujemy??;d

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny post, ja lubię kolorkiii więc mi to pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie, że takie kolory są teraz w modzie :).

    moveyourimagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. oo..jakie fajne kolory *...*

    OdpowiedzUsuń
  20. Kiedy kolejny post.? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. dzięki twojej notce udało mi się za grosze upolować kilka ubrań na wiosnę! Wpadnij na http://joasia-asiula.blogspot.com i sama zobacz :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. kolorki ! <3 Zayn :DD
    fajna notka :)

    zapraszam: www.kolorowy-swiat-mody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Trendy na ten rok zapowiadają się nieźle, ale wiosenne kolekcje jak dla mnie są porażką.

    OdpowiedzUsuń