piątek, 11 maja 2012

Omnommnommnom! Jak długo mnie tu nie było! Nawet nie wiem jak Was za to przeprosić. Po prostu nie miałam czasu wchodzić na bloga... Wszystko zaczęło się od wyjazdu do Warszawy, na plan serialu. Potem małe podróżowanie i zaliczanie przedmiotów w szkole, czas dla przyjaciół itp... Już dawno mogłam odetchnąć od tego, ale niestety poddałam się z pisaniem bloga, myślałam, że o mnie zapomniałyście. Teraz wszystko się zmieni. Mam chęci do pisana! Dostałam także dużo wiadomości typu "kiedy kolejny wpis?" lub "czekam na nowy post!". Tęskniłam za tym, bo robię to dla Was. :)

Trochę zdjęć z Warszawy z Maćkiem Musiałem, hm? :>





PS ZDJĘCIA ROBIONE BYŁY KILKA MIESIĘCY (ALE JESZCZE W TYM ROKU :P) TEMU :)
nie wierzę jak wtedy wyglądałam... teraz trochę się zmieniłam, zapuszczam stanowczo grzywkę. :) mam ją dość długą teraz, gdyż włosy rosną mi bardzo szybko. 
+ schudłam!Tak, robiłam a6w - szóstka weidera! Świetna! Ćwiczyłam ponad 30 dni i efekty są zachwycające! Naprawdę polecam. Jedynym minusem jest to, iż po zakończeniu ćwiczeń łatwo wrócić do starej wagi... dlatego dodać do ćwiczeń dobrą dietę. Specjalnie dla Was przygotowałam zestaw ćwiczeń:


Może trochę zdjęć Olsenek? Ja osobiście je uwielbiam, a wy? :)






Dzisiaj wyszła piosenka JUSTIN BIEBERA "Turn to you". Może większości się nie spodoba, ale ja osobiście ją uwielbiam, jest prosto z serca, zakochałam się w niej, zapraszam do posłuchania, może i zmienicie swoje zdanie o tym Kanadyjczyku. :)


Znalazłam również świetną piosenką mało znanego zespołu "He is We" - "All about Us". 

Życzę miłego weekendu. Mam nadzieję, że wy spędzicie go na świeżym powietrzu, bo ja niestety w domu, przy gorącej herbacie, gdyż jestem chora... zapalenie oskrzeli.

Miłego kochani, xo :)

JEŚLI MACIE JAKIEKOLWIEK PYTANIA, TO ŚMIAŁO PYTAJCIE! ODPOWIEM NA WSZYSTKIE :)
TAK, TAK, NUDNO MI WIĘC PYTAJCIE O CO CHCECIE! ;) 

7 komentarzy:

  1. omnom, Maciek Musiał zawsze spoko :D Fajne te zdjęcia :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia z Maćkiem są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj tak zdjęcia są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też chciałabym zobaczyć serial od tej drugiej strony ;p na planie filmowym ;) kiedyś zabierałam się za a6w, ale poddałam się po kilku dniach...:) Ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń